Tuesday, September 17, 2013

Dari Dia..


Puisi ini dari dia,
Katanya ditujukan untukku,
Penuh makna..

Aku sematkannya di sini,
Agar dapat merujuknya suatu ketika nanti..
Ketika dia bersedia untuk menjelaskan maknanya..


:) <3 div="" nbsp="">


Dari Dia...



HAMBA


Aku tidak punya 
Kerana PEMBERI mengetahui segala
DIA melorongkan aku merasa
Sungguh terasa nikmat, menitis air mata...

Aku tidak punya
Kerana itu kehendak Yang Esa
DIA mengatur segala
Aku sambut dengan gembira...

Aku tidak punya
Itu sudah ketentuanNYA
DIA beri buat sementara
Tetapi aku berdoa moga ia kekal sentiasa...

Aku tidak punya
Kerana itu Hak DIA
Aku hanya menerima

Kerana aku hanyalah seorang HAMBA....


0 suara pembaca:

Post a Comment

Sila tinggalkan pandangan anda kepada saya. Semoga menyumbang kepada penambahbaikan dan membantu saya sentiasa bersemangat!! Syukran. (^_^)