Sunday, September 18, 2011

Kenali Ikatan Studi Islam..Jom!!

Jom kenali Ikatan Studi Islam dengan lebih mendalam.....

Firstly....


Kami diperingkat Pimpinan ISIUKM mengucapkan selamat datang kepada mahasiswa/i atau lebih mesra, adik-adik tahun 1 ke perbukitan ilmu UKM...

Tahniah kerana terpilih untuk memasuki UKM kerana adik-adik adalah insan yang terpilih dan terbaik di antara yang terbaik!!


Apa lagi, jom kenali pimpinan ISIUKM sesi 2011/2012. 
Siapakah mereka? Jom tengok!! :)

Kerana apa ISIUKM laain sikit..!! ??
Kerana.......

ISIUKM menjadikan saya seorang yang berani, kerana ISIUKM saya belajar berukhuwah atas dasar ikatan Iman, kerana ISIUKM saya merasa manisnya perjuangan ISLAM, kerana ISIUKM juga saya rasa sangat seronok berada di UKM, dan kerana ISIUKM juga, saya rasa sayang untuk meninggalkan UKM. Saya sayang UKM kerana saya bersama ISIUKM.

Anda ingin mengetahui apa lagi yang ada pada ISIUKM?

Jom join ISIUKM di Minggu Pengenalan Persatuan Pelajar (M3P) di Pusanika aras 2, booth 25!! Di sana anda akan lebih mengenali ISIUKM dan ingin bersama-sama ISIUKM....

Tak percaya??? Datang dulu dan saksikan, lepas tu buat keputusan....

Pilihlah persatuan yang dapat memberikan manfaat dunia akhirat.
Salam Mahasiswa Pencetus Perubahan!! 

Jom tengok apa itu ISIUKM!!


jom daftar ISIUKM!!!


0 suara pembaca:

Post a Comment

Sila tinggalkan pandangan anda kepada saya. Semoga menyumbang kepada penambahbaikan dan membantu saya sentiasa bersemangat!! Syukran. (^_^)